Wszystko, co musisz wiedzieć o marketingu wideo

W dzisiejszym szybkim świecie musisz wiedzieć, jak korzystać z różnych form marketingu, aby wypromować nazwę swojej firmy.

Jednym ze sposobów na to jest wykorzystanie marketingu wideo. Nawet jeśli nie jesteś ekspertem w marketingu wideo, w tym artykule znajdziesz kilka wskazówek, jak wykorzystać tę technikę w swojej firmie.Poproś klientów o tworzenie własnych filmów. Możesz na przykład zorganizować konkurs i poprosić klientów o sfilmowanie siebie podczas korzystania z Twoich produktów. Nagradzaj najlepsze filmy ciekawą nagrodą i wykorzystaj nadesłane filmy jako materiał promocyjny do swojej kampanii marketingowej w mediach społecznościowych i na swojej stronie internetowej.Jeśli uderza cię twórczy piorun i wpadnie ci na świetny pomysł na film, nagraj go jak najszybciej, jeśli masz do tego sprzęt. Oczywiście, zdobycie profesjonalnego sprzętu lub personelu może wydawać się najlepszą drogą, ale takie ustalenia mogą zająć trochę czasu. Uchwyć energię i esencję pomysłu, gdy jest świeży. Nawet amatorski film z autentycznością może przyćmić coś fachowo dopracowanego.Marketing wideo charakteryzuje się krótkim okresem, w którym musisz przykuć uwagę widzów. Początkowe 15 sekund to okres wykonania lub przerwania. To jest miejsce, aby mieć wyjątkową perspektywę i zaczepić widza.Współpraca z zespołem może generować świetne treści do marketingu wideo. Wszystko, co musisz wiedzieć o marketingu wideo

Nie muszą to być współpracownicy, ponieważ może to być również rodzina, przyjaciele, a nawet organizacja, której jesteś częścią.

Upewnij się, że podałeś im kredyt na końcu, aby mogli mieć swoje imię w świetle.Zaangażuj innych w swoje filmy. Niezależnie od tego, czy dajesz ukłon klientowi lub zainteresowanemu odwiedzającemu witrynę, czy przeprowadzasz wywiad w swojej niszy, możesz dodać trochę smaku swoim filmom. Ludzie lubią różnorodność w marketingu, co oznacza, że ​​aby osiągnąć sukces, musisz korzystać z wielu narzędzi.Producenci lub sprzedawcy produktów powinni tworzyć filmy wideo pokazujące, w jaki sposób produkt może być używany w alternatywny sposób. Na przykład, podczas gdy taśma klejąca jest świetna do przewodów, Duck Tape stworzyła instrukcje dla miliona innych projektów, nawet jak stworzyć portfel! Prowadzi to do niesamowitego sukcesu wideo wirusowego z ich strony.Powinieneś być szczery w swoich filmach. Twoi odbiorcy będą się z tobą identyfikować i ci ufać, jeśli poczują, że jesteś sobą. Powinieneś jednak unikać przeklinania lub mówienia czegokolwiek zbyt osobistego w swoich filmach i edytuj wszystko, co Twoim zdaniem nie pasuje do Twojego filmu.W zależności od tego, co sprzedajesz, możesz nawet nie potrzebować filmować. Jeśli masz nadzieję, że ludzie kupią oprogramowanie komputerowe lub skorzystają z witryny internetowej lub usługi, zrzut ekranu może być lepszym rozwiązaniem. Po prostu utwórz film przedstawiający to, co oferujesz i co robisz, jednocześnie opowiadając, dlaczego chcą tego.Jeśli jesteś nowy w marketingu wideo, nie przejmuj się zbytnio sprzętem, którego używasz. Nie potrzebujesz profesjonalnej kamery telewizyjnej ani filmowej, aby prowadzić marketing wideo. Prosty aparat będzie działał dobrze, o ile może dostarczyć dobrej jakości cyfrowe filmy. Kamera internetowa nigdy nie jest dobrym pomysłem w marketingu wideo.Jak widać, marketing wideo nie jest tak trudny, jak można się było spodziewać. Dzięki wiedzy, której nauczyłeś się z tego artykułu, powinieneś teraz wiedzieć, jak używać filmów, aby naprawdę pomóc w rozpowszechnianiu swojego imienia. Rozpocznij i obserwuj, jak Twoja firma rozwija się do rozmiarów, o których zawsze marzyłeś!