Nauka o marketingu mobilnym może być bardzo przytłaczająca, ale tak jak wszystko inne, można ją bardzo łatwo zbadać, nauczyć się i zastosować.
Teraz, gdy już znalazłeś tę listę wskazówek, miejmy nadzieję, że możesz wyjść nieco bardziej poinformowany, jeśli chodzi o marketing mobilny, dzięki czemu możesz dopracować swój plan i zostać świetnym marketerem.Dodawaj tylko numery telefonów od klientów decydujących się na otrzymywanie wiadomości, aby starannie budować bazę danych marketingu mobilnego. Jeśli dodasz numery telefonów klientów, którzy nie zdecydowali się na otrzymywanie wiadomości marketingowych na telefon komórkowy, prawdopodobnie zobaczysz dużą liczbę skarg i próśb o usunięcie z listy.Niektórzy marketerzy mobilni wymykają się spod kontroli i mogą wysyłać od pięciu do sześciu wiadomości dziennie na klienta. Prowadzenie tego rodzaju agresywnej kampanii po prostu zniechęci klientów do Twojej firmy, zwłaszcza jeśli będą musieli płacić za każdy indywidualny tekst, który otrzymają od Ciebie.Nigdy nie zaniedbuj obsługi osób, które nie odpowiadają na Twoją mobilną kampanię marketingową, jeśli chcesz uzyskać jeszcze więcej klientów. Powinieneś również zrobić więcej, aby przywrócić stałych klientów, ale także naprawić to, co nie działa z Twoją kampanią, aby zachęcić więcej osób do zatrzymania się.To, gdzie znajdują się Twoi klienci, ma duży wpływ na sposób, w jaki kierujesz do nich marketing, więc pamiętaj, aby używać odpowiedniego kontekstu dla marketingu mobilnego. Jeśli Twoi klienci są poza domem w sobotnie popołudnie, czy naprawdę myślisz, że będziesz w stanie przekonać ich jakąkolwiek ofertą? Uświadom sobie, gdzie są i co robią, przynajmniej najlepiej, jak potrafisz.Jeśli zamierzasz wysyłać SMS-y do swoich klientów, nie wysyłaj ich w niedogodnych dla nich godzinach. Trzymaj się z dala od wysyłania czegokolwiek wieczorem lub wczesnym rankiem. Nie wysyłaj też niczego w niedziele lub święta, chyba że jest to niezwykle ważne i istotne.Tworzenie kodu QR do mobilnej kampanii marketingowej jest bardzo łatwe. Dostępne są bezpłatne zasoby online, w których można wygenerować kod QR, który umożliwia funkcje śledzenia, dzięki czemu możesz zobaczyć, skąd pochodzą Twoi klienci za pomocą kodu. Dzięki temu wiesz, z jakich zasobów reklamowych klient otrzymał kod i decydujesz, które są skuteczne, a które nie.Rozważ dodanie do swojej witryny reklam stworzonych specjalnie z myślą o środowisku mobilnym.
Twoje tradycyjne banery internetowe nie będą ciąć na urządzeniu mobilnym.
W rzeczywistości, jeśli zoptymalizowałeś swoją witrynę pod kątem urządzeń mobilnych, te banery nie są już nawet widoczne. Na rynku dostępnych jest wiele świetnych mobilnych platform reklamowych, w tym AdMob, iAd i MobClix. Zbadaj je i wybierz odpowiedni dla siebie.Spraw, aby Twoje wiadomości tekstowe były atrakcyjne i wirusowe. Ze wszystkich technik marketingu mobilnego wiadomości SMS są jedną z najłatwiejszych, jakie użytkownik może przekazać znajomemu. Zastanów się, jak sprawić, by Twoje wiadomości tekstowe były godne szumu, i pamiętaj, aby dodać prostą metodę subskrypcji krótkiego kodu dla tych czytelników, którzy mogli właśnie otrzymać Twoją wiadomość tekstową od jednego ze swoich znajomych.Oto kolejna wskazówka dla tych, którzy chcą używać kodów QR w marketingu mobilnym. Generując kody qr, koniecznie skorzystaj z bezpłatnej usługi. Wybierając bezpłatną usługę, możesz reklamować się bez wydawania ani grosza na promocję. Upewnij się, że usługa ma śledzenie, aby wiedzieć, kto skanuje Twoje kody.Jak każdy inny temat, świat marketingu mobilnego jest rozległy i zawiera mnóstwo dostępnych informacji. Czasami wystarczy mała wskazówka, od czego zacząć, aby móc zacząć. Mam nadzieję, że otrzymałeś to z powyższych wskazówek.