Ludzie wiedzą, że e-mail marketing to skuteczny sposób na marketing, ale czasami nie jest to łatwe do rozgryzienia.
Jednym z często zadawanych pytań jest to, w jaki sposób można uzyskać tak duże ilości e-maili, jakich potrzebujesz do naprawdę skutecznej kampanii? Jak w pełni wykorzystać e-mail marketing? W tym artykule znajdziesz kilka prostych rozwiązań na wszystkie Twoje pytania, a także wiele innych. Wdrażając je, stworzysz skuteczniejszą kampanię.Dostarczaj ekskluzywne treści w swoich e-mailach marketingowych. Dostarczając osobom z Twojej listy mailingowej informacje niedostępne w Twojej witrynie, Twoi klienci z większym prawdopodobieństwem przeczytają każdą wiadomość i zaczną na nią czekać. Twoi klienci poczują się wyjątkowi i docenieni, gdy otrzymają odpowiednie informacje w Twoich e-mailach.Aby mieć pewność, że Twoje e-maile nie wyłączają ludzi, zawsze proś o pozwolenie przed ich wysłaniem. Umieść przycisk subskrypcji na swojej stronie i zachęć stałych klientów, aby zapisali się również na swoich znajomych. Jeśli chcesz zachęcić ludzi do subskrybowania, możesz wyświetlać oferty tylko dla subskrybentów.Bądź konsekwentny. Upewnij się, że Twoje e-maile konsekwentnie wykorzystują logo i kolory Twojej firmy. Wybrana czcionka powinna być łatwa do odczytania. W końcu ludzie zaczną rozpoznawać Twoje e-maile i będą zwracać na nie większą uwagę. Branding to ważna metoda na zwiększenie reputacji Twojej firmy.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści. Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry oprogramowania i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Podczas gdy chcesz wykorzystać swój email marketing do zwiększenia sprzedaży.
Jedynym sposobem na zachęcenie potencjalnych klientów do przeczytania Twoich e-maili jest przekonanie ich, że mają wartość.
Aby to zrobić, Twoje e-maile powinny zawsze zawierać konkretne, przydatne informacje i odpowiednie linki, a nie tylko ogólne informacje sprzedażowe.Unikaj wysyłania więcej niż jednego e-maila marketingowego tygodniowo. Twoi klienci często otrzymują kilka wiadomości dziennie i są bardzo zajęci swoim życiem. Bombardując ich wieloma e-mailami, mogą szybko zacząć ignorować Twoje wiadomości, nawet ich nie czytając.Zaplanuj strategicznie, kiedy wyjdą Twoje e-maile. Ludzie nie lubią dostawać e-maili w niewygodnych momentach, zwłaszcza jeśli jest to coś, na co muszą szybko reagować. Bądź rozważny, czyniąc swoje oferty wygodnymi i łatwymi do wykorzystania przez ludzi, a będziesz miał więcej sprzedaży niż w innym przypadku.Twórz treści, które będą interesujące i pouczające Twoją bazę klientów. Przekaz powinien być angażujący, a nie przepełniony suchą, nudną treścią. Odbiorcy z większym prawdopodobieństwem przeczytają go do końca, jeśli nie będzie zbyt długi. Gdy zobaczą, że Twoje treści są istotne, Twoja reputacja wzrośnie.Powinieneś spróbować zbudować listę e-mailową najlepiej jak potrafisz, korzystając z kontaktów osobistych i internetowych. Nie powinieneś kupować ani wynajmować list nazwisk, które wyślesz e-mailem w celu podbicia biznesu. Nie ma gwarancji, że którakolwiek z osób, z którymi się skontaktujesz, będzie zainteresowana, a nawet możesz zostać zgłoszony do dostawcy usług poczty e-mail.E-mail marketing jest skuteczny, ale wiele firm może napotkać kilka problemów. Jednym z najczęstszych problemów jest uzyskanie wystarczającej liczby adresów e-mail. Z drugiej strony niektórzy marketerzy nie wiedzą, jak kreatywnie projektować swój przekaz. Jeśli zastosujesz pomysły opisane w poprzednich akapitach, Twoja firma będzie w stanie pokonać wszelkie wyzwania, które Cię czekają. Ten artykuł zapewni również, że Twoja kampania e-mail marketingowa będzie generować niezłe zyski.